Nezávislý marketingový cenový audit
Jednorázová služba zajišťující komplexní posouzení a zhodnocení nákupní politiky a cen všech dodavatelských marketingových aktivit v rámci stávající strategie a struktury. srovnání cen všech dodavatelských marketingových aktivit. Obsahuje zhodnocení efektivity vynaložených finančních prostředků.
Cílem cenového auditu je:
Identifikovat možné úspory při zachování všech marketingových aktivit. Ve významných případech přichází doporučení na změnu aktivity tak, aby stejného marketingového efektu bylo dosaženo jinou cestou s nižšími náklady.
Předmětem cenového auditu je:
- Kontrola cen od dodavatelů v uvedených oblastech a srovnání s jinými dodavateli.
- Kontrola a nákup médií – Billboardy, tisková média – deníky, magaziny, TV, internet
- Vyjednání lepších podmínek se stávajícími dodavateli nebo doporučení nových dodavatelů
- Návrh kroků pro reálné dosažení úspor při stávajících podmínkách
- Nalezení a vyčíslení potenciálních příležitostí pro úsporu nákladů, které nebudou na úkor kvality
- Kontrola časového harmonogramu při výrobě letáků, POS materiálů ….
- Návrh optimalizačních kroků změn v interních postupech, které povedou ke zkrácení výroby
- Leták - tisková produkce letáku
- grafické práce letáku (návrhy, DTP)
- distribuce
- tisk - POS materiály
Cena/odměna je stanovena dohodou + variabilní složka odměny je závislá na skutečné úspoře nákladů vzniklé jako důsledek auditu..